Asiakaskysely neuvolaikäisten lasten vanhemmille

Kutsun teidät osallistumaan asiakaspalautekyselyyn!



Opiskelen Helsingin Metropolia ammattikorkeakoulussa sosiaalialan YAMK tutkinto-ohjelmassa. Teen opinnäytetyöni yhteistyössä Kymenlaakson perhekeskuksen ja THL:n kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää asiakaskokemuksia sekä kehittää toimivaa asiakaskyselyä perhekeskusten ja sen palveluiden käyttöön, arviointivälineeksi ja palveluiden kehittämiseksi.

Kyselyn väittämät on laadittu yhteistyössä Kymenlaakson perhekeskuskoordinaattoreiden kanssa. Teoreettisena viitekehyksenä toimii perhekeskustoiminnalle asetettu tavoite lasten ja perheiden hyvinvoinnin tukemisessa. Asiakaskyselyn väittämät sisältävät myös THL:n laatimat kansalliset väittämät. (THL: n selvitys luettavissa: Asiakaspalautteen kansallisen keruun yhtenäistäminen - THL ).

Asiakaspalautekysely toteutetaan sähköisesti QR-koodin ja e-lomake linkin kautta. Kyselyn vastaajiksi on rajattu neuvolaikäisten lasten perheet.
Osallistuminen ja vastaaminen on täysin vapaaehtoista. Vastauksissa ei kysytä vastaajan henkilötietoja eikä yksittäistä vastaajaa voi tunnistaa. Vastaukset raportoidaan yhteenvedonmukaisesti.

Asiakaskyselyyn pääset tästä.

Kysely on avoinna 2.5.2022 asti!

Kiitos, jos osallistutte asiakaspalautekyselyyn!

Ystävällisin terveisin,
Vanessa Kivistö

Lisätietoja voi kysyä osoitteesta:
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.